Commandante Red Clix RX35 1 door rwr88 Doordat ik inmiddels een G-iota heb voor espresso, gebruik ik mijn Commandante alleen nog maar voor filter. De Red Clix heb ik dus niet meer nodig. In januari 2020 bij DutchBarista gekocht. Vraagprijs €20 excl verzendkosten Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Re: Commandante Red Clix RX35 2 door manduca Die wil ik wel voor de heb . Waar woon je? Misschien kan het zonder postbezorger. Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1 Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Re: Commandante Red Clix RX35 3 door rwr88 Dordrecht, het is een klein pakketje dus misschien past het ook wel in een brievenbuspakje. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Re: Commandante Red Clix RX35 4 door manduca Ik stuur je wel even een PB. De richting van Dordrecht ben ik voorlopig niet. Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1 Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Re: Commandante Red Clix RX35 5 door Emass Oef net gemist! Als het toch niet door gaat of iemand er nog een heeft liggen dan hoor ik het graag! Rocket R58 Cinquantotto - Weber EG-1 core & ultra burrs - Commandante C40