Re: Niche Zero Grinder

894
Tja, daar ga je weer, de klagers hoor je, de tevreden gebruikers zwijgen, de producent kon het niet aanslepen, dus het lijkt mij dat er enorm veel verkocht zijn, een tochtje naar Google land "Niche Zero problems", laat mij op de eerste pagina problemen zien die mijns inziens veroorzaakt zouden kunnen worden door minuscule alignement problemen (sorry kon niet op het Nederlandse woord komen) misschien een as met een micro hobbel?
Daarna veel reviews (grotendeels juichend) wat Youtube videos, nog meer reviews en 'un-boxing' maar andere zaken? Nope. En dat Reddit artikel bestaat niet (meer), de hele groep waar dat gepost was is foetsie.

Ik houd het op luide klagers, die waarschijnlijk een echt probleem hebben gehad, maar nu proberen te doen of het bij iedereen zo zal gaan.

895
@ @3aan: misschien kun je ons eens vertellen wat er nou precies is gebeurd? Dat hij volledig in rook is opgegaan lijkt me niet waarschijnlijk. Heb je contact gehad met Niche? Is er wellicht iets te repareren?
ECM Classika PID met FC | Niche Zero | AeroPress | IT-CBR-01 (SkyWalker)

897
schroefjes van de motor losgeraakt waardoor kortsluiting. kennelijk loctite vergeten. al eens eerder gelezen. netjes opgelost door Niche. natuurlijk gaat er op zulke aantallen wel eens iets mis...
Laatst gewijzigd door bvds op vr 19 aug 2022, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

900
Schroefjes waar de motor aan de onderkant mee vast staat, die moesten loctite vast zitten echter was bij deze de schroefjes in de nagneetmotor terechtgekomen waardoor de motor vastsloeg en het pcb bordje uitfikte ooknog een condensator waarschijnlijk de motorcondensator, als je het verhaal tread leest kan je ook zien dat er op H.B. ook al over werd gesproken, bij de Topic starter wordt het netjes opgelost door een motor, pcb bordje en een gearbox en nog het een en ander om hem te fixen, nu lijkt niet iedereen me even handig.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.