Re: 4x T 80.

5555
cremalover schreef: di 07 feb 2023, 10:28 IMG_20230207_102548.jpg
Je hebt er ook een goed oventje voor lekker vloerbrood bakken op een dikke steen brood ziet er geweldig
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

5556
Ik ben er dit weekeinde achter gekomen als je je deeg in een Emile Henry (kleine versie) te lang laat rijzen het brood vast kleeft tijdens bakken aan je brood :) . Jongste vind het zelfgebakken brood nu wel te eten, niet toen ik ronde broden maakte. Ik proef niet echt verschil maar zij wel blijkbaar. Zal binnenkort eens een foto posten, want foto's van smartphone accepteerd deze site niet raar genoeg.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

5558
fransg schreef: di 07 feb 2023, 21:15 Ik gebruik bijna altijd de foto’s van mijn iphone
Ja ik begrijp het ook niet helemaal Frans, ik download de foto op mijn pc en wil het dan plaatsen. Dan krijg ik melding dat hij de grote niet kan beoordelen en mag ik het niet plaatsen. Maak ik foto met de camera kan ik het gewoon plaatsen. Schiet mij maar lek maar zodra ik weer brood gebakken heb post ik een foto.
Met zelf gemalen spelt meel vind ik het brood wel fijner smaken, ook is het handig dat je zelf de fijnheid of grofheid kan bepalen.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven