Ik heb af en toe het idee dat in het huidige duurzaamheidsbeleid het louter in gaan van een weg als middel duurzaamheidspredikanten zodanig bevredigt dat wat nu het echte effect is wordt verwaarloosd tot weggelaten.
️
Ik heb af en toe het idee dat in het huidige duurzaamheidsbeleid het louter in gaan van een weg als middel duurzaamheidspredikanten zodanig bevredigt dat wat nu het echte effect is wordt verwaarloosd tot weggelaten.
Wat blijkt: in Pakistan had het niks met ons luxe 'duurzaamheidsbeleid' te makengilleko B. schreef: ma 23 jan 2023, 17:51Ik heb af en toe het idee dat in het huidige duurzaamheidsbeleid het louter in gaan van een weg als middel duurzaamheidspredikanten zodanig bevredigt dat wat nu het echte effect is wordt verwaarloosd tot weggelaten.
️
En wat denk je van al die mensen die in de vee industrie hun geld verdienen, de boer en vervolg economie. melk industrie vee voer etc etcfransg schreef: do 09 mar 2023, 19:31 Was het nou hier dat we het een poosje gelee hadden over de steenrijke agro-industrie families die de arme boeren opstoken?
Inmiddels weten ze het op tv ook:
fransg schreef:Ik heb nog nooit van 'fransje brusselmans' gehoord, is dat een volkszanger?
Het is natuurlijk wel belangrijk dat de Oekraïners, als ze een in puin gebombardeerd flatgebouw opruimen, alles gescheiden inleveren bij het afleverpunt, elektrische huishoudelijke apparaten apart van gas- en waterleidingen etcetera. Dat vergeet men maar al te vaak in het heetst van de strijd!
ik hoorde dat de Franse regering verleden week oa de supermarkten en producenten van voedsel