Re: gespot

3091
fuel schreef: do 09 feb 2023, 22:50
Zordanië schreef: do 09 feb 2023, 21:46 Mooie machine Fuel; ik zag dat de adverteerder hem te groot vind maar dat lijkt wel mee te vallen als ik hem zo op jouw koffie barretje zie staan.

Niet gedacht dat hij in 5 min warm is .

Ik zie in je signatuur dat je een decent hebt (of had) biedt de Faema voldoende controle over het druk profiel komende van flexibele machine als de Decent ?
Nee dat doet deze niet maar was ik ook niet naar op zoek Want daar heb ik een manual lever voor.
De machine heeft voldoende opties voor een zeer goede espresso. Blooming, preinfusie, infusion nu 8 bar is naast wat andere zaken instelbaar. Alle knoppen zijn te programmeren waardoor een leek na instellen molen met een druk op de knop een espresso kan zetten.
Ook de brewing functie is top.

Te groot was denk ik niet de reden van verkoop ;)
Mooie machine. Ben zelf ook in de markt en ga deze Faemina op het Amsterdam Coffee Festival, eind deze maand, eens bekijken. Ben op zoek naar een opvolger van mijn ECM Synchronika, mooie apparaat maar ben op zoek naar net wat meer mogelijkheden zoals jij precies omschrijft.

Wat me wel opvalt zijn de openlopende prijzen die ik op internet vindt. Er kan zomaar een 1000 euro inc btw verschil inzitten.
Sanremo YOU, Bentwood V63

3092
RdW62 schreef: za 11 mar 2023, 17:25
Zordanië schreef: do 09 feb 2023, 21:46 Mooie machine Fuel; ik zag dat de adverteerder hem te groot vind maar dat lijkt wel mee te vallen als ik hem zo op jouw koffie barretje zie staan.

Niet gedacht dat hij in 5 min warm is .

Ik zie in je signatuur dat je een decent hebt (of had) biedt de Faema voldoende controle over het druk profiel komende van flexibele machine als de Decent ?
Nee dat doet deze niet maar was ik ook niet naar op zoek Want daar heb ik een manual lever voor.
De machine heeft voldoende opties voor een zeer goede espresso. Blooming, preinfusie, infusion nu 8 bar is naast wat andere zaken instelbaar. Alle knoppen zijn te programmeren waardoor een leek na instellen molen met een druk op de knop een espresso kan zetten.

Mooie machine. Ben zelf ook in de markt en ga deze Faemina op het Amsterdam Coffee Festival, eind deze maand, eens bekijken. Ben op zoek naar een opvolger van mijn ECM Synchronika, mooie apparaat maar ben op zoek naar net wat meer mogelijkheden zoals jij precies omschrijft.

Wat me wel opvalt zijn de openlopende prijzen die ik op internet vindt. Er kan zomaar een 1000 euro inc btw verschil inzitten.
Leuk. Tot nu toe ben ik heel blij met de machine. De goedkope versie is volgens mij met een kunststof kap maar is wel 600 euro goedkoper.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

3093
fuel schreef: za 11 mar 2023, 17:44
RdW62 schreef: za 11 mar 2023, 17:25

Leuk. Tot nu toe ben ik heel blij met de machine. De goedkope versie is volgens mij met een kunststof kap maar is wel 600 euro goedkoper.
Goed om te horen!

Ik zag dat jij ook een Decent hebt staan. Stond ook op mijn lijstje, maar denk dat dat voor mij nog een stap te ver/groot is; te veel opties :D Zit ook nog te kijken naar wat die Synesso ES1 gaat doen. Verder heb ik nog die Sanremo YOU op de shortlist gezet. Maar nijg naar een Faemina. Niet te veel opties, maar voor mij de juiste opties.

Dacht deel dit gewoon even. Gewoon een leuk process :)
Sanremo YOU, Bentwood V63

Re: Kan niet waar zijn advertentie?

3096
Willem.H schreef: ma 13 mar 2023, 11:14 Volgens mij is dit een “Kan niet waar zijn advertentie” https://link.marktplaats.nl/m1953784899 ... ios_tablet
Lijkt niet heel koosher inderdaad.
Wel grappig dat die nu voor € 0,99 door DHL wordt verstuurd. Je zou het bijna voor de lol doen.
Of die dan heel aankomt is echter de vraag. Ik ontvang zelden pakjes van DHL waarvan de verpakking onbeschadigd is.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

3099
HeinK schreef: ma 13 mar 2023, 10:39 Een Magister Stella voor € 400 op Marktplaats!
Er staat op marktplaats ook nog een andere adverteerder met dezelfde advertentie tekst over een gesloten kantoor. Wel andere foto's. Lukt me op mijn telefoon even niet goed een linkt te plakken maar zoeken op Magister stelle helpt