Mooie machine. Ben zelf ook in de markt en ga deze Faemina op het Amsterdam Coffee Festival, eind deze maand, eens bekijken. Ben op zoek naar een opvolger van mijn ECM Synchronika, mooie apparaat maar ben op zoek naar net wat meer mogelijkheden zoals jij precies omschrijft.fuel schreef: do 09 feb 2023, 22:50Nee dat doet deze niet maar was ik ook niet naar op zoek Want daar heb ik een manual lever voor.Zordanië schreef: do 09 feb 2023, 21:46 Mooie machine Fuel; ik zag dat de adverteerder hem te groot vind maar dat lijkt wel mee te vallen als ik hem zo op jouw koffie barretje zie staan.
Niet gedacht dat hij in 5 min warm is .
Ik zie in je signatuur dat je een decent hebt (of had) biedt de Faema voldoende controle over het druk profiel komende van flexibele machine als de Decent ?
De machine heeft voldoende opties voor een zeer goede espresso. Blooming, preinfusie, infusion nu 8 bar is naast wat andere zaken instelbaar. Alle knoppen zijn te programmeren waardoor een leek na instellen molen met een druk op de knop een espresso kan zetten.
Ook de brewing functie is top.
Te groot was denk ik niet de reden van verkoop
Wat me wel opvalt zijn de openlopende prijzen die ik op internet vindt. Er kan zomaar een 1000 euro inc btw verschil inzitten.