Nice!
https://youtu.be/u3_5i1QDXvU
Re: Timemore Sculptor 078 grinder
2Vindt helemaal niemand hier iets van? Ik vind het een interessante molen, vooral als er een versie voor espresso komt.
3Ja, maler enkel voor filterkoffie. Erg mooi maar liefst ook iets geschikt voor espresso.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
4Dat schijnt in de pijplijn te zitten.bobbee schreef:Ja, maler enkel voor filterkoffie. Erg mooi maar liefst ook iets geschikt voor espresso.
5Ja 64mm plat. Hij ziet er in ieder geval geweldig uit, hopelijk presteert hij goed meer die schijven.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
6Pfieuw, dan zit ik aan de goede kant van het minimum.bobbee schreef:Ja 64mm plat. Hij ziet er in ieder geval geweldig uit, hopelijk presteert hij goed meer die schijven.
7Zojuist de Sculptor 078S gepre-ordered. Deze is dus met espresso schijven tov de 078. Erg benieuwd hoe die gaan zijn!
Rancilio Silvia PID - Sculptor 078S
8Gaaf! Waar besteld en voor Welie prijs?
9Op hun kickstarter pagina! Ik heb hem nog voor de launch day prijs. Dat is nu ongeveer 466 euro. De Sculptor 64S was 279 euro volgens mij, maar toch voor de grotere maalschijven gekozen. Gaat nog wel even duren voordat ie er is. Ze zeggen nu in ieder geval rond juni. Hier nog de link: https://www.kickstarter.com/projects/ti ... ee-grinder
Rancilio Silvia PID - Sculptor 078S
10Wel bijzonder. Ze zijn toch vooral van de weegschaaltjes. Zou mooi zijn als ze er 1 maken in gbw.
Verder zien ze er netjes uit. Alles net Ff anders dan het grootste gros. Dat vind ik altijd leuk.
Verder zien ze er netjes uit. Alles net Ff anders dan het grootste gros. Dat vind ik altijd leuk.