Bedankt voor het verrassingsbezoek Frans, ik het morgen gelijk proberenfransg schreef: wo 15 mar 2023, 12:59 Ik breng er zo even 500g van langs bij Pti tbv vergelijkend tijgervellenonderzoek
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Bedankt voor het verrassingsbezoek Frans, ik het morgen gelijk proberenfransg schreef: wo 15 mar 2023, 12:59 Ik breng er zo even 500g van langs bij Pti tbv vergelijkend tijgervellenonderzoek
Leuk!!
Leuk! Gaan we wat mee doen. Ik heb vandaag Pti 500g gebracht, mijn dochter 1kg en een ander heeft 1kg opgehaald vandaag dus ik moet even bij-brandenturboyeast schreef: wo 15 mar 2023, 16:47 Ls.,
@Frans, ik wil ook graag meedoen met het tijgervellenonderzoek. Wil graag wat gebrand van je overnemen, vanzelfsprekend tegen betaling.
He, wat een leuke steen zegt mijn zoontje. Zit ik nou naar het verkeerde te kijken of hijturboyeast schreef: di 14 mar 2023, 11:02 LS.,
Ik heb zelf de stoute schoenen aangetrokken en zelf de Behmor maar (weer) eens aangezwengeld. Kennelijk heb ik een verkeerde instelling gedaan, want in plaats van een tijger komt er een luipaard uit de boontjes.
Cheers, TY
Óóh dat loopt wel los hoor Frans, ik zit zelden zonden bonenfransg schreef: wo 15 mar 2023, 19:55 Oh ja,dan doen we 'het' alle drie met precies dezelfde boontjes
En breng ik binnenkort andere bonen bij je langs zodat jij niet zonder gebrande bonen zit![]()
was ook als grapje bedoeld
Terug naar “Koffie technieken”