Re: Niche Zero Grinder

921
Kwam er sinds vandaag achter (beetje laat) dat er anti popcorn plaatjes te koop waren bij Niche. Helaas leveren ze niet naar EU landen. Heeft iemand van jullie ooit zo'n ding weten te kopen? Ik weet dat ze nu standaard er bij geleverd worden.

Of hebben jullie het gewoon ge3d print?

922
Zo'n ding is eenvoudig zelf te maken. Ik heb hem wel opgestuurd gekregen van niche, ik zou ze toch even persoonlijk mailen met jouw vraag...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

924
Heel vreemd toch dat de machine wél naar NL kan worden verzonden, maar onderdelen niet?
Wél echter naar bijv. Irak of China. Dat is verdacht.
Inderdaad op Thingiverse e.d.. Maar ik zou Niche er ook eerst even over benaderen.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

928
Shodan schreef: za 08 apr 2023, 23:05 Kwam er sinds vandaag achter (beetje laat) dat er anti popcorn plaatjes te koop waren bij Niche. Helaas leveren ze niet naar EU landen. Heeft iemand van jullie ooit zo'n ding weten te kopen? Ik weet dat ze nu standaard er bij geleverd worden.

Misschien heb ik er nog eentje liggen. Ik zal eens kijken. Mag je dan gratis hebben.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

929
Mijn broer heeft een rondje geknipt uit een stukje plastic, 40mm diameter en kleine opening. Dit erin gedraaid als de originele versie en werkt hetzelfde.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

930
fuel schreef: zo 09 apr 2023, 12:11
Shodan schreef: za 08 apr 2023, 23:05 Kwam er sinds vandaag achter (beetje laat) dat er anti popcorn plaatjes te koop waren bij Niche. Helaas leveren ze niet naar EU landen. Heeft iemand van jullie ooit zo'n ding weten te kopen? Ik weet dat ze nu standaard er bij geleverd worden.

Misschien heb ik er nog eentje liggen. Ik zal eens kijken. Mag je dan gratis hebben.
Nou dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk! Ik wil er heus voor betalen hoor. Kijk maar of je hem nog hebt.