Ik hang wel een briefje in de supermarkt
Kan niets vinden in Haren op marktplaats helaas. Groningen wel.
Re: Niche Zero Grinder
952https://www.reddit.com/r/espresso/comme ... _in_their/
Niche is overstag, ze hebben eindelijk toegegeven dat voor niet UK aankopen de UK VAT betalen gewoon een price hike is, en hebben dat nu afgeschaft. (meer concurrenten in dezelfde categorie en tegenvallende verkoopcijfers daardoor misschien?)
Het is dat er nog 21% BTW en Importheffing bijkomt anders zou ik wel oren hebben naar een Duo naast mijn Zero, met het Britse pond op 1.13 euro..
Niche is overstag, ze hebben eindelijk toegegeven dat voor niet UK aankopen de UK VAT betalen gewoon een price hike is, en hebben dat nu afgeschaft. (meer concurrenten in dezelfde categorie en tegenvallende verkoopcijfers daardoor misschien?)
Het is dat er nog 21% BTW en Importheffing bijkomt anders zou ik wel oren hebben naar een Duo naast mijn Zero, met het Britse pond op 1.13 euro..
953's Ochtends vroeg als men nog niet wakker is vergeet men weleens het opvangbakje
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
954Iedereen met een Niche moet dat hebben meegemaakt. Nu je dit ritueel hebt doorstaan ben je 1 met de maler. Namaste .
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
955Iedereen met een Niche heeft wel eens een keer zo'n koffie yoert onder zijn maler staan. Welkom bij de club.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
956koffie yoert, mooie term ervoor!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
957Is echt niet iets exclusief voor NZ hoor!
Dit kan ook met de Weber Key.
Wel mooi om te zien hoe al die koffiekorrels door de magnetische krachten in zo'n puntvorm opstapelen!
Helaas werkt dat niet meer als je het moet opruimen . . .
Dit kan ook met de Weber Key.
Wel mooi om te zien hoe al die koffiekorrels door de magnetische krachten in zo'n puntvorm opstapelen!
Helaas werkt dat niet meer als je het moet opruimen . . .
958Yep, ik zit ook in deze club.we tigers schreef: di 30 mei 2023, 11:27 Iedereen met een Niche heeft wel eens een keer zo'n koffie yoert onder zijn maler staan. Welkom bij de club.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
959Ha, ook hier, en natuurlijk, oh ja echt waar, bonen in het portafilterbakje gemikt ipv in het weegschaal bakje, wat je noemt een moeilijke start..
960Damn, ik hoor er weer niet bij!
Wel eens het kopje vergeten. Maar de espresso maakt niet zo’n mooi kegeltje…..
Wel eens het kopje vergeten. Maar de espresso maakt niet zo’n mooi kegeltje…..
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58