Voor Manduca:
Wie maakt het mooiste kegeltje?
Re: Niche Zero Grinder
962Alleen fransg heeft een foto gepost, en die is wel erg mooi.
De HG-1 maakt geen kegeltje. Zonder tumbler sproeit hij vrolijk rond . Meer een donut denk ik.
De HG-1 maakt geen kegeltje. Zonder tumbler sproeit hij vrolijk rond . Meer een donut denk ik.
Laatst gewijzigd door manduca op di 30 mei 2023, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
963EtzMAX ook kegeltje
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
965Dat doet denken aan mijn jeugd, peen en uien, met de bolle lepel een krater maken en dan van die vette jus erin en iets wat klapstuk heette. Dat interesseerde als kind mij allemaal niets, maar mijn moeder maakte dat wel. Ofwel van de buitenkant, ofwel van de binnenkant, de peen en uien rand weg eten, wachtend wanneer de doorbraak plaats zou vinden.
️
966Ja!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
967Heeft iemand ervaring met de NZ bellow?
Deze [https://introvertmakes.com/products/be ... niche-zero zou wel goed zijn. Maar of dit nu werkelijk zoden aan de dijk zet betwijfel ik. De retentie die ik zie is niet meer dan enkele tienden grammen.
Deze [https://introvertmakes.com/products/be ... niche-zero zou wel goed zijn. Maar of dit nu werkelijk zoden aan de dijk zet betwijfel ik. De retentie die ik zie is niet meer dan enkele tienden grammen.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
968Fijn voor autisten en puristen en een stuk minder belangrijk voor je smaakpapillen.
969Ik heb een zuignap van een handdoek haakje waarmee ik eigenwijs maalsel eruit puf. Kostte zo weinig dat ik het me niet kan herinneren.Frup schreef:Heeft iemand ervaring met de NZ bellow?
Zal wel foto maken voor hier.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
970Tnx @fuel! Ik was al druk de neiging aan het onderdrukken om het te testen...gilleko B. schreef: di 30 mei 2023, 19:23Dat doet denken aan mijn jeugd, peen en uien, met de bolle lepel een krater maken en dan van die vette jus erin en iets wat klapstuk heette. Dat interesseerde als kind mij allemaal niets, maar mijn moeder maakte dat wel. Ofwel van de buitenkant, ofwel van de binnenkant, de peen en uien rand weg eten, wachtend wanneer de doorbraak plaats zou vinden.
️
En @Gilleko: dat stukje proza nadert Frans-niveau! Ik zie het helemaal voor me.
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1