Re: La Marzocco Linea Mini

242
Bedankt, had het nog niet gezien. Ik keek steeds in de Play Store…
Pre-infusie werkt weer. Hoewel ik die op dit moment even niet gebruik.
Ik gebruik de laatste tijd het 7 grams LM bakje met 8 gr. maalsel. Met een passende funnel gaat het perfect.
Er komt nu echt heerlijke espresso uit. Momenteel Romcaffè, meegenomen uit Italië.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

243
Frup schreef:Bedankt, had het nog niet gezien. Ik keek steeds in de Play Store…
Ik gebruik de laatste tijd het 7 grams LM bakje met 8 gr. maalsel. Met een passende funnel gaat het perfect.
Er komt nu echt heerlijke espresso uit. Momenteel Romcaffè, meegenomen uit Italië.
Leuk! Welke precies van romcaffe? Aanrader? Is hier ook in NL te koop :)
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

244
Frup schreef:Bedankt, had het nog niet gezien. Ik keek steeds in de Play Store…
Jammer dat het bakje rn funnel zo prijzig is om even te proberen. Maar je triggert mij wel...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

245
Rosanne schreef: vr 14 jul 2023, 20:55 Leuk! Welke precies van romcaffe? Aanrader? Is hier ook in NL te koop :)
Het is Dulce Miscela. Romcaffè had ik ooit bij van Pommeren meegenomen, toen ik daar een Izzo had gekocht.
Ik vind deze Romcaffè wel lekker. Maar alles is een kwestie van smaak.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

250
Wat is jullie ervaring met de LM distributeurs? Je hebt Alleborgh en ESW. Wat is jullie ervaring? En wat zijn de kosten van het onderhoud van de machine? En hoevaak laat je dat doen? Ieder jaar? Of iedere 2 jaar?

De LM heeft mijn interesse en het begint toch te kriebelen …
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker