Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

5933
Ik kan weer bakken!

Nieuwe desem gestart, ik ga voor mijn zoontje 100% roggebrood bakken omdat hij net een blinde darm ontsteking achter de rug heeft en roggebrood ipv tarwebrood hem zou kunnen helpen te herstellen. Geen idee of deze claim legitiem is maar dan nog heb ik weer lekker brood kunnen bakken!
De 900 gram rogge desem staat nu lekker te pruttelen voor de 2 roggebroden die ik ervan ga maken.

Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

5934
bobbee schreef: vr 06 okt 2023, 14:16 Ik kan weer bakken!

Nieuwe desem gestart, ik ga voor mijn zoontje 100% roggebrood bakken omdat hij net een blinde darm ontsteking achter de rug heeft en roggebrood ipv tarwebrood hem zou kunnen helpen te herstellen. Geen idee of deze claim legitiem is maar dan nog heb ik weer lekker brood kunnen bakken!
De 900 gram rogge desem staat nu lekker te pruttelen voor de 2 roggebroden die ik ervan ga maken.

Afbeelding
Leuk, dat is een goed doel zeg maar. Veel belangrijker: succes met de gezondheid van je zoontje!
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™