Re: Timemore Sculptor 064 en 078

794
raoulraoul schreef: wo 01 nov 2023, 08:55 Afgaande op de Kickstarter-updates van Timemore zelf zaten er negen dagen tussen de verzendingen van batch 4 en batch 5!
Die vlieger gaat niet helemaal op want batch 5/6 vertrok volgens communicatie 16 dagen na batch 3 en op basis daarvan zou die deze week moeten komen. Ik heb echter nog van niemand in NL gehoord dat ie binnen is of in de tracker.
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

795
De eerste berichten van geleverde batch 5 in de UK die ik heb gezien waren van 28 Oktober, en bij batch 4 liep de UK ongeveer een week voor op de rest van de EU. Dus met een beetje mazzel komen de eerste batch 5 deze week nog 🤞

P.s. ik zit met smart te wachten op een 078S uit batch 5
Lelit Bianca V3, Timemore Sculptor 078s, 1Zpresso JX-Pro-S

797
Hoe hebben jullie die molens besteld? De website van Timemore laat alleen toe om aan te geven dat je in de VS zit. De EU webshop van Timemore noemt de hele Sculptor serie niet.

Iemand een idee hoe ik een 064S zou kunnen bestellen?

Alvast bedankt!
VBM Domobar Super, Mazzer Pharos, Mahlkonig Guatemala, een boel filterspullen, en een Quest M3 die al lang ligt te wachten :)

799
Ja het gekke is dat er een presale voor de volgende batch open staat, maar dan kun je dus alleen bestellen als je in de VS woont schijnbaar. Ik heb ze een berichtje gestuurd om te vragen hoe dit zit.
VBM Domobar Super, Mazzer Pharos, Mahlkonig Guatemala, een boel filterspullen, en een Quest M3 die al lang ligt te wachten :)