Re: gespot

3711
Ja, dat vroeg ik me ook al af... Nou ja, misschien voor iemand hier wel interessant dacht ik.

Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60

3712
Leinad schreef: za 18 nov 2023, 20:49 Ja, dat vroeg ik me ook al af... Nou ja, misschien voor iemand hier wel interessant dacht ik.
Zeker!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

3713
fransg schreef:Goed gespot!

Waarom zou hij die alweer weg doen.

Is slechts paarhonderd meter bij mij vandaan maar ik denk eigenlijk dat ik al genoeg malers heb.
Weet je het echt zeker?
Afbeelding
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

3714
fransg schreef:Goed gespot!

Waarom zou hij die alweer weg doen.

Is slechts paarhonderd meter bij mij vandaan maar ik denk eigenlijk dat ik al genoeg malers heb.
Ik denk dat je gelijk hebt!
Afbeelding
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3718
Denk je echt dat hij Frans nog kan verrassen op smaak naast dat arsenaal aan malers?
En is de prijs niet een beetje hoog, hij ging toch voor stuk minder over de toonbank bij de kickstarter?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3719
bobbee schreef:Denk je echt dat hij Frans nog kan verrassen op smaak naast dat arsenaal aan malers?
En is de prijs niet een beetje hoog, hij ging toch voor stuk minder over de toonbank bij de kickstarter?
Dat zou een reden kunnen zijn dat 'ie te koop staat wellicht? Gewoon een "doorverkoper"?
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60

3720
omeCo schreef: zo 19 nov 2023, 09:49 Ik zou hem zeker kopen. Hij zal je verrassen, zeker qua smaak.
En zo niet, dan verkoop je hem voor dezelfde prijs. En mocht je er wat bij inschieten, dan ben je voor weinig geld weer wat wijzer.
Ik dacht heel even "hee is dat niet een van die nieuwe malers waar zoveel over te doen is?" maar ten eerste ik kan al die nieuwe dingen niet uit elkaar houden en weet niet meer of die nu precies die ene is die men geweldig vindt, al moet men dan vast en zeker maalschijvenset X of Y erbij kopen en uitlijnen en inmalen en ga zo maar door, dan word ik al een beetje minder hebberig.

Voorts, het geouwehoer met de verkoper, duurt altijd even voor ik weer weg kan en later hetzelfde met de volgende koper, je moet maar afwachten wanneer zo iemand weer opkrast.

Verrassingen genoeg in het leven ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino