De Pacamara bonen die verschilende malen heb besteld, gebrand door Björn Aers van Dutch Barrista, waren heerlijk, geen last mee gehad wat dan ook. Zal binnenkort weer eens kijken welke hij daarvan heeft.
️
Re: Wat drink je nu?
4452Ja als filter heerlijk fruitig, mbv commandante voorbereiden. Niet door een delicate molen halen!bobbee schreef:Ik heb al 2x 2 zakjes besteld bij spicekix.manduca schreef:Ja die, die waren heerlijk als filter.bobbee schreef:Dat was van Spicekix naar mijn weten want ik had de andere helft toch? Of vergis ik mij nu? Ga nu twijfelen.
Vind ze echt top branden.
️
4453Kan wel hoor voor filter (grove maling) maar voor espresso liep zelfs mijn niche even vast. Dat is sinds 2018 toen ik de Niche voor het eerst gebruikte nog nooit gebeurt!gilleko B. schreef:Ja als filter heerlijk fruitig, mbv commandante voorbereiden. Niet door een delicate molen halen!
️
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
4454Precies als espresso, Etzmax liep ook vast. Maar als Filter, zoals Namor en jij aangaven, zeer geschikt.bobbee schreef:Kan wel hoor voor filter (grove maling) maar voor espresso liep zelfs mijn niche even vast. Dat is sinds 2018 toen ik de Niche voor het eerst gebruikte nog nooit gebeurt!gilleko B. schreef:Ja als filter heerlijk fruitig, mbv commandante voorbereiden. Niet door een delicate molen halen!
️
️
4455herfst koffie van hoofdkwartier
Topper, blij dat ik op het nippertje nog een zak besteld heb!
Faema Lambro - Mazzer Major E
4456De laatste kilo ging gisteravond bij mij het mandje in. Heerlijke melange!Nelus schreef: ma 04 dec 2023, 16:16 herfst koffie van hoofdkwartier
Lelit MaraX _ Eureka Mignon XL
44581kg in 40gr uit, da's nog eens een ratio!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021
4459Tweede zakje uit Papua New Guinea.
Deze iets langer als normaal laten rusten, 4 weken na branding.
Onwijs lekker.
Deze iets langer als normaal laten rusten, 4 weken na branding.
Onwijs lekker.
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
* SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
* DLC Espresso burrs
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
* SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
* DLC Espresso burrs
4460Ziet er goed uit!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.