Re: Flair 58

92
omeCo schreef: di 30 jan 2024, 14:33
manduca schreef:En volgens mij heb ik de gewone flair 58...
De X heeft een verwarmingselement volgens mij.
Andersom. De X heeft juist geen element.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

94
Mocht je deze gespot hebben, het lijkt mij hier om een oplichter te gaan.

4 dagen actief, stekker is geen EU stekker, tekst in advertentie lijkt vertaald via vertaalsite oid, plaats is niet klikbaar dus geen volledige locatie ingevoerd onder account.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

95
Lijkt er wel op. Zelf een tijdje terug ook iemand uit die buurt die oplichter was wilde alleen opsturen van iets en ging vreemd doen later een bericht van marktplaats dat het een oplichter was.

Maar goed altijd goed oppassen op marktplaat en ophalen als het kan.

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

Lelit Mara x, Aeropress, Bialetti Venus Moka pot samen met een DF83 maler en Nespresso Essenza Mini

98
Goede reminder om altijd goed te checken en zo nodig dan maar ophalen. Maar goed zo kan het ook nog mis gaan dus altijd goed check soms krijg je ook nog nep spullen denk dat het nog wel mee valt in deze wereld maar in de games wereld is het echt een heel gedoe.

Ik had zelf nog even gevraagd alleen na een vaag niet compleet antwoord viel het ook stil laat maar dan. Nu ben ik de andere kant op en ga voor een normale espresso machine dit omdat die iets makkelijker past in de ruimte die ik eigenlijk niet heb. Ik kan daar ook niet lekker staan dus voor nu even geen lever machine misschien een instap flair voor de vakantie maar goed dan ben ik al prima happy with my aeropress of makita LXT koffie maker. Die laatste is niet geweldig maar altijd beter dan tankstation koffie.

Update: account was verwijderd en volgens markt plaats oplichter
Lelit Mara x, Aeropress, Bialetti Venus Moka pot samen met een DF83 maler en Nespresso Essenza Mini