Re: Lelit Bianca te koop
11Hierbij wat foto's. Nou ja bijna Zeeland. haha Als je uit zweden komt wel. Ik kan de machine eventueel mee nemen naar Rotterdam. Werk achter CS Rotterdam.
De V3 kwam pas in juli 2022 uit, gezien de machine gekocht is in sep 2021 denk ik dat het ofwel een V1 of V2 is.
Leuk te lezen dat je weer aan de espresso kan! Ik heb nog een tip voor je: boek gewoon een vakantiehuisje in de buurt van Rotterdam als je die machine wil ophalen. Ik heb tot op de dag van vandaag geen spijt van mijn vakantie(rit) richting jouw GroningenNomad schreef: di 05 mar 2024, 16:18Ik ben inderdaad weer espresso aan het proberen en het lijkt goed te gaan. Helaas fysiek nog altijd mwoa mwoa, maar espresso lijkt nu wel weer tot de opties te behoren en ik heb de hobby zeker gemistbobbee schreef: di 05 mar 2024, 16:16Hey!Nomad schreef:Ik heb wel interesse
Waar staat het apparaat. Tussen Groningen en Zeeland en alles ertussen in maakt qua logistiek wel best wat uit
Gaat het weer met de koffie?!
Ik juich dat toe maar het "veel stroom" vind ik wel een beetje sensationeel gesteld als er niet wordt gezegd hoeveel kWh het ding normaal verbruikt op een dag en hoeveel dat scheelt op 'bespaarmodus'.snoepsnip schreef: za 09 mar 2024, 08:15Slaat af bij geen gebruik en zakt dan terug naar 70 graden hetgeen veel stroom scheelt.
Terug naar “Te koop aangeboden”