https://www.kickstarter.com/projects/137453793/roastino
(GIF hieronder aanklikken)
Re: gespot
3991LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Beetje simpel ding vind ik met mooie marketing opname eromheen, dat wel. 80 gram per keer. Ik hou het lekker bij mijn broodmachine en heatgun, 500 gram per keer.
During development one of our testers equipped their Roastino prototype with an electric motor, leading to an exciting collaboration with Rex Tseng, founder of Acaia. We’re thrilled to announce that Acaia is working with us to develop a motor upgrade kit, expanding Roastino's capabilities and making it accessible to a broader audience. Stay tuned for updates on this development!
De koffie smaakt inderdaad beter als die even ligt. Geen verschil met gekochte gebrande koffie alleen heb je het nu zelf gebrand.ErikvW schreef:Vraag van een absolute "Noob" op het gebied van koffie branden: zojuist gebrande koffie is toch niet van optimale smaak? Is het niet beter om een week tot 10 dagen te wachten na het branden voordat je consumeert?
Of het is het de bedoeling van dit geinige ding dat je de voorraad telkens aanvult?
Terug naar “Leuk en interessant”