Meer dan 70€ voor een kilo boontjes is voor mij helaas niet weggelegd. Zelfs om erachter te komen of ik die boon kan waarderen vind ik de prijs voor een half pondje teveel (persoonlijk). Het is in no-time weggemalen. Hoewel ik soms wel in de buidel tast voor een lekkere fles wijn. Maar die drink ik dan niet meerdere keren per dag en elke dag. Ik zou ook kunnen zeggen dat ik het geld er niet voor over heb. Ik ben verder okay, en doe gewoon.
Niettemin lees ik de berichten over o.a. DAK en Bonanza met belangstelling en bekijk hun websites. Off-topic: onlangs het boek ‘De terugkeer van Bonanza’ gelezen. Ook lekker.
Ik drink nu overigens de Nº45 Guatemala Huehuetenango (medium) van LR. Smakelijk en soepel om de hele dag te drinken, maar ik mis wat pit. Volgende keer vermoedelijk terug naar Nº7 Costa Rica Amapola Tarrazu, die ik erg kan waarderen.
Re: Wat drink je nu?
4861La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.