Re: Mazzer Philos
151Ik snap hier niks van. Wat is er nou zo erg?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Tape? Verliest ten eerste vaak zijn kleefkracht. Maar daarbij mag je dat toch niet als technische oplossing verwachten? Er zijn toch veel meer opties om dat mooier en duurzamer is. Zeker voor dat geld?bobbee schreef:Ik snap hier niks van. Wat is er nou zo erg?
https://www.home-barista.com/grinders/n ... 2-900.htmlKeyser schreef:Ik kan de directe bron van het bericht niet vinden. Dus heb Mazzer gemaild met de vraag of het klopt en wat ze doen met klanten die de machine eerder hebben gekocht. Voor mijzelf was dat eind oktober. Dus zou het zeer slordig vinden wanneer je dan als bedrijf nog gaat uit leveren, wanneer je weet dat dit eraan komt. Alleen überhaupt tape..... dan durf je met je naam te spelen zeg....omeCoffee schreef:Ik wel: dat kan echt niet voor wat hij kost!!Rosanne schreef: Ik was even op het engelstalige koffieforum aan het kijken en moest heel hard lachen door 2 dingen die in het topic waren geplaatst.
Die front van de mazzer is … tja … hoe zullen we het noemen …. veranderd? geüpdatet? Althans …. het heeft tepels gekregen
En de front blijkt vastgeplakt met een soort tape / plakband
*ik oordeel niet*
Dus nu is het wachten tot de kap zich in tweeën opsplitst…
Edit: die van Sjoerd van eind november heeft ook geen "tepels". Zou dit niet gewoon een grap zijn?
Nou he. Amerikaanse praktijkenbobbee schreef:Wauw, wat een enorm probleem. Een plakkertje achter een dekseltje.
Mensen die een refund gaan vragen voor een afdekkapje wat los komt.
Terug naar “Koffiemolens & malers”