Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1861
Rosanne schreef: vr 17 jan 2025, 23:40 Ik wou dus nieuwe koffie bestellen.. maaar schrik me toch steeds meer dood van de verzendkosten. Tegenwoordig al 6 euro als je niet voor minimaal een x bedrag aan koffie besteld

Een jaar terug bestonden er nog brievenbuspakketjes met max 2,95 verzendkosten.

Even wennen wel
Afbeelding
Afbeelding
Daarom haal ik meestal gewoon bij lokale verkooppunten.
Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕

1862
Rosanne schreef:Ik wou dus nieuwe koffie bestellen.. maaar schrik me toch steeds meer dood van de verzendkosten. Tegenwoordig al 6 euro als je niet voor minimaal een x bedrag aan koffie besteld

Een jaar terug bestonden er nog brievenbuspakketjes met max 2,95 verzendkosten.

Even wennen wel
Afbeelding
Afbeelding
Vooral doorgeven aan de verkoper! Als we dat allemaal doen gaan ze er misschien over nadenken om weer brievenbuspakketjes te gaan verzenden.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1864
Ik heb onlangs een nieuwe filterbakje aangeschaft een Pullman 876 (17-19 gram), met 786 gaatjes. Ik heb ook nog de Weber Workshops EPF Espresso Papieren Filters gekocht.

Wat een wereld van een verschil met zetten meteen. Zeker als ik de papieren filter erin gebruik is de doorloop vele malen sneller. Dus kan ik weer fijner afstellen. De bakkies zijn wel erg lekker al maar ik ben benieuwd of ik meer diepgang uit de bonen kan halen op deze manier.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk