Re: De wereld van wijn
21Sodeknetters?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
Ik heb het bericht even aangepast en de foto elders geplaatst.fransg schreef:Leuk!
Het plaatje kwam overigens niet tevoorschijn, wel toen ik de URL verhuisde naar een apart browser-schermpje.
Vanmiddag kreeg ik van vrienden een "Hank Wine Aerating Pourer" die als het ware de wijn al gorgelend breed je glas in laat gutsen waardoor er meer lucht bijkomt, alsof de wijn al even heeft kunnen 'ademen'.
Ken je zoiets? Vanavond proberen.
Van wat ik ervan begrijp verbetert het de smaak en moet je het eigenlijk zien als iets dat wijlen Jan Wolkers had moeten hebben in de film Turks Fruit, of in het boek natuurlijk, dat kan ook, wanneer Monique van de Ven hem in de mond plast, dat de straal niet zo massief in de huig klokt maar een wervelende spetterstraal maakt voor optimaal mondgevoel waarbij niet alleen het achtereind van de tong wordt bemorst maar ook het verhemelte, de ruimte onder de tong (belangrijk!), het tandvlees en zelfs de lippen en een stukje van de baard, alles zonder dat het in je ogen komt waar het zou kunnen bijten.
Ik ben dus niet de enige die dat rare zinnetje erbij krijgt als je een bericht bewerkt of qoute! Kan daar SVP wat aan gedaan worden?bobbee schreef:
http://www.dx.com/nl/p/hawk-wine-aerati ... ncg4xXhCM8" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;