De Vibiemme van mijn broertje wil ik een keer gaan oppoetsen?
Hoe doen jullie dat? Wat gebruiken jullie hiervoor?
Ik heb ter beschikking:
Belgom Chrome
Belgom Aluminium
Diverse polijstmiddelen voor lakwerk van auto’s.
Cleaner voor lakwerk van auto’s
Re: Oppoetsen Vibiemme
3Glassex hier.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
4Koffiespetters e.d. hier ook met glassex, maar toen ik m'n Mitica verkocht was de bovenkant (kopjeshouder) echt flink bekrast en die is met Belgom (eerst Alu, daarna met Chroom) weer haast als nieuw geworden. Idem voor de driptray.
dus...
5Dank voor de reacties.
Ik ga gewoon eerst een kijken hoe die opknapt van een beetje afwasmiddel/glassex .
En anders ga ik met Belgom wat proberen (eerst op een onopvallende plek).
Ik ga gewoon eerst een kijken hoe die opknapt van een beetje afwasmiddel/glassex .
En anders ga ik met Belgom wat proberen (eerst op een onopvallende plek).
6Good luck!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
7Change op plans..
Ik ga het proberen met Poor boys Proffesional polish (komt uit auto-industrie ) en ik ben goed bekend met dit spul.
“Het is een geweldige verf- en lakreiniger, metaal poetsmiddel en fantastisch op glas, plastic, koplamp kappen en plexiglas. Professional Polish is veilig voor alle lakken en bevat geen wax of siliconen. “
Verschil met Belgom is dat dit middel geen polijstkorrels bevat is dus alleen een cleaner.
Zou wel eens een briljante oplossing kunnen zijn voor diegene onder jullie die machines opknappen.
Dat ga ik dus als eerste proberen.
Ik ga het proberen met Poor boys Proffesional polish (komt uit auto-industrie ) en ik ben goed bekend met dit spul.
“Het is een geweldige verf- en lakreiniger, metaal poetsmiddel en fantastisch op glas, plastic, koplamp kappen en plexiglas. Professional Polish is veilig voor alle lakken en bevat geen wax of siliconen. “
Verschil met Belgom is dat dit middel geen polijstkorrels bevat is dus alleen een cleaner.
Zou wel eens een briljante oplossing kunnen zijn voor diegene onder jullie die machines opknappen.
Dat ga ik dus als eerste proberen.
8Nou, ik ben benieuwd!
9Voor en na foto's....zoals in de car detailing business dus....
Quickmill 2820 / Carimali M1
10Leuk, kende ik nog nietRic325i schreef: za 17 nov 2018, 08:04 Change op plans..
Ik ga het proberen met Poor boys Proffesional polish (komt uit auto-industrie )
https://www.carclean.com/nl/professiona ... 473ml.html
https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekr ... index.html
Ik heb 'm bij de bol.com besteld. Kost wel duurder als die van de carclean maar voordeel is dat het een bekende leverancier is, hoef ik niet weer bij een nieuw bedrijf gegevens in te vullen etc.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino