Re: Melk kannetje voor 1 cappuccino

16
Kijk eens aan dat zijn mooie resultaten !!

Je zou zeggen waarom advies vragen als je er toch niks mee doet maar ach.

Ik heb namelijk het kannetje besteld en meteen 1 cappuccino gezet. Het schenkt heel anders en ik kan veel makkelijker dicht ok het oppervlakte komen van de koffie. Onderstaand een foto van mijn eerste poging, ik ben aangenaam verras, al is de afwerking ruwer aan de buitenkant dan verwacht.

Ook zijn de markering best raar als je precies op het nummer 100 gaat zitten zit er 150 in en op het streepje eronder heb je 100 ml

Ik heb om aan de verzendkosten te komen gelijk ook maar een kg koffie besteld en een reepje chocolade als goedmakertje voor mijn vrouw
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

17
Zordanië schreef: di 25 apr 2023, 19:31 Kijk eens aan dat zijn mooie resultaten !!

Ik heb namelijk het kannetje besteld en meteen 1 cappuccino gezet. Het schenkt heel anders en ik kan veel makkelijker dicht ok het oppervlakte komen van de koffie. Onderstaand een foto van mijn eerste poging, ik ben aangenaam verras, al is de afwerking ruwer aan de buitenkant dan verwacht.

Ook zijn de markering best raar als je precies op het nummer 100 gaat zitten zit er 150 in en op het streepje eronder heb je 100 ml

Ik heb om aan de verzendkosten te komen gelijk ook maar een kg koffie besteld en een reepje chocolade als goedmakertje voor mijn vrouw
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Netjes hoor en win win op deze manier! Houd je t thuisfront ook tevreden! 👍
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

20
Zordanië schreef: di 25 apr 2023, 19:31 Kijk eens aan dat zijn mooie resultaten !!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Netjes hoor!

Welke heb je uiteindelijk gekocht? Ik kan hem niet meteen herkennen op de foto's.
La Pavoni Professional — G-iota SSP MP — HG-1 — Comandante C40 — Sage Precision Brewer — Aeropress — Clever Drip