Kom je bij mij een keuken plaatsen?martijnox schreef:Budget kan ik wellicht wel stretchen naar 1000, en hoger alleen als er nog even een goeie klus langskomt, haha.

Kom je bij mij een keuken plaatsen?martijnox schreef:Budget kan ik wellicht wel stretchen naar 1000, en hoger alleen als er nog even een goeie klus langskomt, haha.

Jij had toch Londinium staan? Ik heb het vast gemist maar de Londinium heeft plaats gemaakt voor een Lelit Bianca? Het was tijd voor wat anders?bobbee schreef:Neem hetzelfde als ik momenteel heb staan. Een Lelit Bianca met een Eureka XL. Dual boiler met een 65mm maler. Ik ben er dik tevreden mee omdat de koffie gewoon geweldig is met dit setje. 2e hands zoeken en beetje geduld en je komt ze tegen voor mooie prijzen.
Ja die is alweer even weg.omeCoffee schreef:Jij had toch Londinium staan? Ik heb het vast gemist maar de Londinium heeft plaats gemaakt voor een Lelit Bianca? Het was tijd voor wat anders?bobbee schreef:Neem hetzelfde als ik momenteel heb staan. Een Lelit Bianca met een Eureka XL. Dual boiler met een 65mm maler. Ik ben er dik tevreden mee omdat de koffie gewoon geweldig is met dit setje. 2e hands zoeken en beetje geduld en je komt ze tegen voor mooie prijzen.