Re: Umikot - 3D Printed Planetary Gear Spirograph
32Ik heb ook wel interesse…
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
33De eerste is nu aan het printen. Duurt 14 uur, is morgen klaar. Zal dan ook even uitrekenen hoeveel het kost.
34Interessant! Ben benieuwd hoe hij eruit komt.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
35Gaaf hoor dat je dat zo kan doen. Ooit koop ik ook zo'n printer.FrancisPavoni schreef:De eerste is nu aan het printen. Duurt 14 uur, is morgen klaar. Zal dan ook even uitrekenen hoeveel het kost.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
36Hier ook interesse, ben zeer benieuwd hoe deze eruit komt te zien en hoe het materiaal zal zijn!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021
37Filmpje van de printer aan het werk vast ook fascinerend!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
38https://onlineveilingmeester.nl/nl/veil ... -monopricebobbee schreef: di 16 mei 2023, 23:02Gaaf hoor dat je dat zo kan doen. Ooit koop ik ook zo'n printer.FrancisPavoni schreef:De eerste is nu aan het printen. Duurt 14 uur, is morgen klaar. Zal dan ook even uitrekenen hoeveel het kost.
39Print was goed gegaan. Ding in elkaar gezet. Voelt wel wat plastic-achtig, maar dat is logisch want hij is ook van plastic..
En hij werkt als een dolle. Koffie wordt absurd goed gedistribueerd.
Ik had hem geprint met G-PET wat wat harder is dan PLA en daardoor liep hij wat stroefjes. Ik ben nu nog een test aan het doen met PLA. Ik zal morgen wat foto's plaatsen.
En hij werkt als een dolle. Koffie wordt absurd goed gedistribueerd.
Ik had hem geprint met G-PET wat wat harder is dan PLA en daardoor liep hij wat stroefjes. Ik ben nu nog een test aan het doen met PLA. Ik zal morgen wat foto's plaatsen.
40Dit is lastig met een Prusa printer omdat het bed waarop geprint wordt (en dus de print) bewegen tijdens het printen. Eigenlijk zou je dan een camera moeten hebben die meebeweegt...