Heren koffiegenieters, ik zit met het idee om een soort BYOB launchparty voor de Bianca in NL te organiseren. Is daar vanuit hier interesse voor?
Zal een vrijdagmiddag en/of avond worden denk ik zo. Gewoon even rondsnuffelen en koffie praten met zijn allen.
Re: Lelit Bianca
42Dit lijkt mij sowieso een erg leuk idee. Of moet je dan per se een Bianca hebben? Vrijdagavond is voor mij enkel mogelijk.Pti schreef:Heren koffiegenieters, ik zit met het idee om een soort BYOB launchparty voor de Bianca in NL te organiseren. Is daar vanuit hier interesse voor?
Zal een vrijdagmiddag en/of avond worden denk ik zo. Gewoon even rondsnuffelen en koffie praten met zijn allen.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
44Vind ik een mooi initiatief. Ik kan niet elke vrijdag maar wil het graag proberen.
45Leuk,
Ik meld me hierbij alvast aan.
Ik meld me hierbij alvast aan.
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero
46Ik ben ook voor!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
47Leuk idee en ben er als het even kan graag bij
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
48Als het nog kaartjes zijn kom ik graag
Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/
Om te malen: MH EK43, Compak F8, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/
49Dan is Emmen weer zo ver weg maar wellicht ben ik dan toevallig in Zoetermeer aan het logeren! Dan kom ik zeker, zet alles aan de kant. Kinderen een morfine pleister op de mond zodat ze slapen. Papa kan weg!
Dus dat is het probleem niet, de gekozen dag wel.
Dus dat is het probleem niet, de gekozen dag wel.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’