Re: Waar bestellen jullie online?

41
Met een Gene in de achtertuin zit ik ook af en toe. Soms heb ik resultaat dat ik denk, gunst, heb ik dat nu gemaakt, in de zin van lekker. Maar het apparaat heeft zijn beperkingen in de controle van parameters. Aillio bullit staat op een lijst. Consensieuse koffiebranderij vinden staat nu voor mij op 1. Heb je gelijk een benchmark hoe een goed gebrande boon eruit ziet en proeft. Leuke topic dit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

42
martinierius schreef: zo 28 jul 2019, 21:30 Voor de Belgen onder ons: (nog) niet mogelijk om er te bestellen.
Dat klopt, dat komt vooral omdat we buiten NL de gratis verzending niet kunnen hanteren. Wil je toch koffie bestellen stuur me dan even een PBtje of mail via de website.
gilleko B. schreef: zo 28 jul 2019, 22:04 Met een Gene in de achtertuin zit ik ook af en toe. Soms heb ik resultaat dat ik denk, gunst, heb ik dat nu gemaakt, in de zin van lekker. Maar het apparaat heeft zijn beperkingen in de controle van parameters. Aillio bullit staat op een lijst.
Afbeelding
Consensieuse koffiebranderij vinden staat nu voor mij op 1. Heb je gelijk een benchmark hoe een goed gebrande boon eruit ziet en proeft. Leuke topic dit.
De Aillio is een hele mooie thuisbrander, prima capaciteit om de altijd snel groeiende kring van vrienden en familie van koffie te voorzien.

43
Pti schreef: zo 28 jul 2019, 10:26 Bedankt voor de complimenten we doen ons best. Ik probeer niet bepaald de toon te zetten voor lichte brandingen inderdaad maar vanaf een mooie medium kun je voor een leuke prijs bij ons terecht. We branden elke week vers op woensdag en inderdaad het is echt een uit de klauwen gelopen hobby, 7-8 jaar geleden zat ik nog met een gene-cafe in de achtertuin :mrgreen:

Vanaf begin augustus heb ik een Natural Ethiopie als koffie van de maand en ook de Indonesië Sulawesi Benteng Alla komt nog 1x terug als special!
Kies je voor een verrassingspakket dan heb je 4*500gram waar vaak ook een koffie bij zit die nog niet in de webshop staat, voor €40 en natuurlijk gratis verzonden.

Ik kom binnenkort denk ik ff langs om een kilootje te halen.
Ben je er elke dag, of alleen op speciale tijden / afspraak?
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

47
Pti schreef:
fransg schreef: zo 28 jul 2019, 11:17
gilleko B. schreef: zo 28 jul 2019, 10:51 Pti is er een website waar je kan bestellen.
https://www.hoofdkwartier-koffiebranderij.nl/
Zie enkele posts terug ;) De nieuwe koffie's druppelen langzaam binnen dus de komende tijd leuke updates.
Mijn eerste kilootje Finca.. besteld. Heb ook nog een kilo liggen van de Brandzaak, ben benieuwd hoe een vergelijkend warenonderzoek uitpakt. Ook twee nieuwe filtermandjes aan het uitproberen, w.o. The single van IMS. Vanuit mij beperkte kennis en ervaring vind ik dat een retemoeilijk mandje. Met name mijn uitgangspunt qua brewratio. Maar dat is geen onderwerp voor het topic hier. 1 kilo dus
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk