Gave fotoomeCoffee schreef:Das waar ook!
Nou vooruit, nog 1 keer dan:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gave fotoomeCoffee schreef:Das waar ook!
Dank! Ben er zelf ook goed over te spreken. Een fotograaf merkte eens fijntjes op dat ik een foto had gemaakt van mijn pro 800 terwijl hij nog onder de vingerafdrukken zat. Daar heb ik nu op gelet . Benieuwd of hij nu wel tevreden is!MichaelvDuuren schreef:Gave fotoomeCoffee schreef:Das waar ook!
Prachtige foto inderdaad!omeCoffee schreef:Das waar ook!
En zo heeft OmeCo velen van ons met Little Roastery verbonden … waarvan ik overigens geen spijt heb, integendeel.MichaelvDuuren schreef: wo 06 nov 2024, 13:42 Ik ben vandaag begonnen aan mijn nieuwe bestelling bij Little Roastery.
De Special moet nog even rusten die is de 4e pas gebrand, daarom ben ik met de Ethiopia Yirgacheffe begonnen. Deze boon heb ik al vaker gehad en deze bevalt zo goed dat ik deze waarschijnlijk als standaard boon ga nemen.
Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding vind ik.
Ik ook niet, maar altijd makkelijk te bestellen die standaardboon. “Ach, doe maar een boontje ….”.
Ben benieuwd naar je ervaring over de no-caf! Is hij echt zo fruitig als friedhats omschrijft en komt hij echt overeen met de smaak van light roast koffie?Keyser schreef:Na jaren nogmaals eens Friedhats proberen. Destijds met een Vibiemme domobar en een oude Fiorenzato T80. Nu met een Londinium Compressa en een Mazzer Philos. Erg benieuwd naar het resultaat.
Friedhats No-Caf, Tokuma, filter: chocolate cookies, Orange, Pear.
Friedhats Kenya, Gatuya AA, espresso: Cola, Orange, toffee.