Ik zou het erg knap vinden als je een geurmolecuul (of welk molecuul dan ook) door weet te snijden mee een mes…..omeCo schreef:In repen scheuren past nog beter bij het karakter van het brood. Daarmee laat je ook de geurmoleculen intact.

Ik zou het erg knap vinden als je een geurmolecuul (of welk molecuul dan ook) door weet te snijden mee een mes…..omeCo schreef:In repen scheuren past nog beter bij het karakter van het brood. Daarmee laat je ook de geurmoleculen intact.
If you set your mind to it…..manduca schreef:Ik zou het erg knap vinden als je een geurmolecuul (of welk molecuul dan ook) door weet te snijden mee een mes…..omeCo schreef:In repen scheuren past nog beter bij het karakter van het brood. Daarmee laat je ook de geurmoleculen intact.
Heel mooi gelukt. Kan zo de winkel in!omeCo schreef:Helemaal blij! 20% tarwemeel, 80% volkoren tarwemeel en 60% hydratatie. Gebakken in de gietijzeren pan.
Uhm ja. Ik ken de term bloem maar wist wat het was. Mezelf nooit afgevraagdbobbee schreef:Heel mooi gelukt. Kan zo de winkel in!omeCo schreef:Helemaal blij! 20% tarwemeel, 80% volkoren tarwemeel en 60% hydratatie. Gebakken in de gietijzeren pan.
Je schrijft tarwemeel en tarwemeel volkoren. Meel = volkoren en bloem is wit, bloem zonder vezels dus en geen volkoren.
Dus je hebt dan denk ik 20% bloem + 80% volkoren meel? Beide van tarwe?
Er wordt door vrouw en kinderen wel geklaagd dat ik hem weggeef. Goede reden om er morgen weer 1 te bakken.bobbee schreef:Mooi!!!!