Nou weet ik dus niet of dat op deze manier/ met dit bestand ook kan, maar de producten die m'n vader van het net haalt (niet belangrijk verder) kan hij naar wens printen op een percentage van het origineel, groter of kleiner.
Ik heb zelf namelijk een heul klein filter, daar gaat dit ding van z'n leven nooit op passen.
Re: Umikot - 3D Printed Planetary Gear Spirograph
62Dat gaat hier niet werken omdat de gaatjes voor de naalden en schroefjes op maat zijn en niet mogen mee schalen.
63Dan zou ik mijn vader vragen om dit aan te passen en printen, niet?Lemmy schreef:Nou weet ik dus niet of dat op deze manier/ met dit bestand ook kan, maar de producten die m'n vader van het net haalt (niet belangrijk verder) kan hij naar wens printen op een percentage van het origineel, groter of kleiner.
Ik heb zelf namelijk een heul klein filter, daar gaat dit ding van z'n leven nooit op passen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
65Waarschijnlijk ook goedkoper want geen verzendkosten.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
66Wat voor een formaat filter heb jij dan? Ik ken persoonlijk niet kleiner dan 54mm, maar ik ken ook niet heel veel verschillende filters.
67Er bestaat ook 53 mm Dream S) en bij vele kleine (oude) handhevels zelfs nog (veel) kleiner!
68Pavoni heb ik, heeft 49mm en 51mm.Douwetje schreef:Wat voor een formaat filter heb jij dan? Ik ken persoonlijk niet kleiner dan 54mm, maar ik ken ook niet heel veel verschillende filters.
69Opgeteld in mm tot nu toe bekend:
58 54 53 51 49
58 54 53 51 49
70Flair heeft 40mm
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™