Wordt op aanvraag gemaakt. Kost 88,80 dollar en dan komt er nog 61,28 dollar aan verzendkosten bij. Ding weegt 1200 gram! en wordt gemaakt in Indonesië. Heb er wel interesse in, maar vind die verzendkosten relatief veel. Als er meer mensen met interesse zijn, zou ik eens kunnen vragen wat de verzendkosten dan zijn. Zie het hier wel verschijnen dan
Distributor voor Cafelat Robot
1Iemand hier bekend met deze distributor voor de Cafelat Robot?: https://images.app.goo.gl/WnfhJNK6ZBd9qF557
Wordt op aanvraag gemaakt. Kost 88,80 dollar en dan komt er nog 61,28 dollar aan verzendkosten bij. Ding weegt 1200 gram! en wordt gemaakt in Indonesië. Heb er wel interesse in, maar vind die verzendkosten relatief veel. Als er meer mensen met interesse zijn, zou ik eens kunnen vragen wat de verzendkosten dan zijn. Zie het hier wel verschijnen dan![😉](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f609.svg)
Wordt op aanvraag gemaakt. Kost 88,80 dollar en dan komt er nog 61,28 dollar aan verzendkosten bij. Ding weegt 1200 gram! en wordt gemaakt in Indonesië. Heb er wel interesse in, maar vind die verzendkosten relatief veel. Als er meer mensen met interesse zijn, zou ik eens kunnen vragen wat de verzendkosten dan zijn. Zie het hier wel verschijnen dan