Superkop

1
Bij mijn advertentie te koop Profitec 800, raakten we aan de praat over de Superkop die ik als vervanging heb gekocht. Het lijkt me beter om onder een ander kopje hier door te gaan.


Een superkop. Heb je die gekocht ivm de enrgiekosten?

Inderdaad.

Ik heb de Kop pas sinds dsd. en had hem vandaag al bijna weer geretourneerd. Ik kreeg er geen knappe koffie uit. Contact opgenomen met de fabrikant en die stelde voor eerst een nieuw waterreservoirtje met douche op te sturen. Wie weet was daar iets mis mee. Hij komt morgen binnen. Lukt het dan nog niet, moet ik een filmpje opsturen van mijn gemodder en proberen ze me te helpen.

Wat het ook wordt, uitstekende service!
Superkop; Hedone Honne.

Re: Superkop

8
Toevallig gisteren nog bij de lokale Simon Levelt met de eigenares staan praten en gevraagd naar de Superkop. Ze vertelde me dat er toch te weinig animo voor was, ze hadden hem namelijk wel een tijd in de winkel staan. Zelf vond ze hem wel gewoon goed werken, dus hopelijk heb jij dat ook!
Pro 800 / 078S

Re: Superkop

9
Alabaster schreef:
bobbee schreef: do 24 nov 2022, 20:59 Ik heb een flauw vermoeden wat de uitkomst zal zijn...
Afbeelding
Ik hoop dat je ongelijk hebt. Maar mocht het wel zo zijn, dan kan ik hem retourneren.
Ik kan er zomaar 110% naast zitten hoor!
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’