Poosje weg geweest maar hier dan mijn reactie op de koffie van gebrand.nl.
Toen ik uitpakte dacht ik 'Wat is dit nou?' Ik snapte niet waarom ik misselijk werd, zette alles open
Wacht even: denk niet dat het aan de koffie lag hoor! Want ik ontdekte daarna het meeverpakte zakje vers gebrande pinda's. Ai... dat was het dus. Zowel de pinda's als de koffie zitten in papieren zakken, dit alles is verpakt in een papieren draagtas, dus de koffiegeur werd beïnvloed.
Maar toch de koffie geprobeerd natuurlijk! Ik proefde er alleen heel sterk de pinda's doorheen. Ik kon niet echt proeven wat nu de koffie was en wat pinda, het was een soort gejongleer in mijn mond met allemaal smaken
en sja, het viel verkeerd, heel jammer. Ik kon hem niet opdrinken. Gelukkig had ik nog van Simon Lévelt! Ik was niet verloren
Ik denk dat het wel een goede bedoeling was van Gebrand, dat ze blij zijn dat ze nu ook pinda's branden en ze daarom trots een gratis zakje geven. Misschien is het handig als ze op de website aangeven dat ze ook pinda's branden en dat het niet geschikt is voor mensen met een pinda allergie of mensen die daar op een andere manier gevoelig voor zijn? Of dat ze de pinda's zo verpakken, dat ze niet met de koffie in aanraking komen? Het is kennelijk nog nieuw, misschien moeten ze hierin hun weg nog vinden. Maar het lijkt me simpel op te lossen.
De volgende lading ga ik kopen bij Hoofdkwartier, nog twee weekjes (ik mag om de 6 weken kopen van mezelf). Ik heb net op hun website gekeken en zal ze dus gaan bellen over een weekje of zo, of misschien eerder om me voor te bereiden. Ik ben heel benieuwd