Nee, ik woon in oost Drenthe, Kampen is de andere kant weer op. Misschien volgende week of in september.
Nu 2 weken laten liggen en net een perfect espresso in de kop!! Heerlijk.ronald22 schreef: do 19 aug 2021, 10:21 Malabar mag je zelfs 2 a 3 weken laten rusten.
Blijft een bijzonder boon maar is wel lekker
@Henrom. Dat vroeg ik me ook af, de tekst op het etiket zegt mij dat de boon ook voor filter is te gebruiken. Maar dat ga ik niet doen, gewoon espresso.
Nootmuskaatje schreef: Zijn er mensen hier die andere lichte brandingen aan te raden hebben om te proberen?![]()
Blommers Nijmegen schijnt ook licht te branden. Ik heb Blend nr 2 gedronken. Prima koffie.Nootmuskaatje schreef: di 24 aug 2021, 16:03 Zijn er mensen hier die andere lichte brandingen aan te raden hebben om te proberen?![]()
Ik probeer wel in dezelfde prijsklasse te blijven.gilleko B. schreef: di 24 aug 2021, 16:35Nootmuskaatje schreef: Zijn er mensen hier die andere lichte brandingen aan te raden hebben om te proberen?![]()
IMG_20210824_155357.jpg
Die koffie's van het Hoofdkwartier bevallen mij ook goed.
Koffie met verfijnd ondersteunend fris zuur, zoals wit fruit tot zelfs tropisch fruit heb ik wel eens besteld bij:
https://www.dutchbaristacoffee.nl/
Niet goedkoop,.maar wel verfijnde bijzondere koffie's daar. Prijs houdt mij tegen om iedere 2 weken een kilo te kopen. Los van de prijs mi. wel een aanrader.
Ah, zo zijn er al meer te vinden. Ik zocht al naar het een en ander, maar bij veel zag ik geen brandindicatie staan. Nijmegen is mooi dichtbij, een keertje maar eens persoonlijk langsgaan!Dirk Jan schreef: di 24 aug 2021, 18:15Blommers Nijmegen schijnt ook licht te branden. Ik heb Blend nr 2 gedronken. Prima koffie.Nootmuskaatje schreef: di 24 aug 2021, 16:03 Zijn er mensen hier die andere lichte brandingen aan te raden hebben om te proberen?![]()