bobbee schreef: wo 20 okt 2021, 15:54Erg mooi.TijdVoorEspresso schreef:De Emilia van Serious Coffee krijgt van meerdere steeds vaker de aandacht. Gister heb ik te horen gekregen dat de Emilia vanaf nu standaard met digitaal display wordt geleverd. Daar lees je heel makkelijk de boilertemperatuur op af van zowel de koffie als heet water. Alleen zijn hier nog geen goede product foto's van. Deze komen binnenkort bij ons op www.tijdvoorespresso.nl . Wel hebben we een foto voor je waarop het display te zien is.gilleko B. schreef: ma 11 okt 2021, 08:51 Even mijn bijdrage, bij zo'n chroomkogel met een jaren 50 uitstraling hoort geen digitaal display in het.chroom. Ik vind dat teruggrijpen op dat retrochroom ontwerp, ben daar de laatste tijd over aan het nadenken, toch een a-creatief gebeuren.
Die van serious coffee trekt steeds meer mijn aandacht. Die heeft zijn best gedaan er iets anders van maken. Los van de temperatuur techniek.
(ik moet je er toch op attenderen dat berichten zoals deze een beetje een spam gehalte hebben doordat je een eigen product aankaart én de website vermelding. Ik zag dat je hetzelfde bericht ook al een 2e keer hebt geplaatst. Ik wil je vragen om daar even rekening mee te houden. We hebben een apart topic voor dat soort berichten waar je het een keer mag plaatsen)
Dat is goed om te weten. Bedankt voor de tip. Je geeft aan dat je een aparte topic voor dit soort berichten hebt? Waar vind ik dit terug?
Voortaan zal ik selectiever zijn in de woordkeuze.