70
door Madencio
De Lagom P64. Heb hem nu ongeveer een week in gebruik en man, wat ben ik verliefd geworden... Na de Profitec dacht ik niet binnenkort nog zo'n grote aankoop te doen wat betreft de grote hobby, maar ben wel blij dat ik de Lagom overgenomen heb.
Allereerst vind ik hem beeldschoon, nog mooier in het echt dan op foto's. Met zonlicht heeft ie een lichte sprankeling op de behuizing, moeilijk om uit te leggen maar wel erg tof. Het kunnen instellen van de RPM van de maling is iets waar ik nog niet mee heb geëxperimenteerd maar binnenkort wel mijn tijd voor wil nemen. Voor nu heb ik hem op de een na hoogste stand, dus ik geloof dat dat 1200 RPM of iets dergelijk is. Met de Braziliaanse boontjes van Koepoort maakt ie verrukkelijke espresso, echt om van te genieten.
Alle tools die je erbij krijgt voelen ook hoogwaardig aan, behalve het doseerblikje. Ik weet niet eens of je het zo kunt noemen, James Hoffman zei daarover dat het een zo'n houder is waar je ketchup of mayo in komt in café's. Daar ben ik het wel mee eens, maar het doet wat het moet doen, boontjes wegen.
Al met al, super tevreden en gelukkig als ik er naar kijk. Met de Profitec toch wel een gouden combinatie.
... / 078S