Off topic: ik had niet verwacht deze mooie Delta labvoeding op een koffie forum te zien. Ik gebruik dezelfde voeding ook nog regelmatig, maar niet samen met een bonenmaler...fransg schreef: Wel leuk om even met die technische dingen te spelen en extra grappig dat het helemaal niks van nut had.
Re: Niche Zero Grinder
942Ja mooie apparaten zijn dat van Delta! Ik heb er geloof ik twee. Ook had ik er een gigantisch grote versie van, iets van 25kg woog die maar die heb ik vorig jaar weggeven.rolholrol schreef: ma 15 mei 2023, 20:46 Off topic: ik had niet verwacht deze mooie Delta labvoeding op een koffie forum te zien. Ik gebruik dezelfde voeding ook nog regelmatig, maar niet samen met een bonenmaler...
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
943Ik ben heel benieuwd hoe je ervaring is over een tijdje, ik zal je posts erover in de gaten houden!fransg schreef: ma 15 mei 2023, 20:41Dat kan ik over enige tijd zeggen denk ik als ik eenzelfde boon van een branding een poosje op allebei kan gebruiken. De afgelopen weken gebruikte ik de Mypressi's die van zichzelf al wat wisselend zijn in (uitstekende) kwaliteit, afhankelijk van welk exemplaar ik gebruik en op het de eerste of de derde shot is met de gebruikte cartridge. Op de Londinium, die nu even uit logeren is, merkte ik na een vakantie met Mypressi's mee, dat de espresso ineens veel expressiever is vanaf de hefboommachine. Dus daarmee kan ik dan veel consistenter werken.maurice1 schreef: ma 15 mei 2023, 18:52 Hoe verhoudt de Niche zich trouwens tot de ETZ naar jouw idee, Frans?
Nu gebruik ik vnl de Niche en vind ik de espresso's sowieso lekker.
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021
944Hier trouwens nog een delta lab voeding gebruiker, maar dan zijn modernere broer de EST 150!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021
945Leuk! Ik zocht even op wat dat er voor een is en vond een plaatje van het oudje en het jonkie samenmaurice1 schreef: ma 15 mei 2023, 23:20 Hier trouwens nog een delta lab voeding gebruiker, maar dan zijn modernere broer de EST 150!
(dit lijkt off topic maar aangezien nu dus blijkt dat bijna iedere Niche bezitter er een heeft....)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Re: Advies gevraagd: Lelit pl92t vs Quickmill 3004
946‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
947Totaal offtopic, maar ik ben nogal een thingidinges maagd. Die 3d print thingies zien er best vaak handig uit, maar als je niet zelf zo’n printer hebt of niemand kent met een dergelijk apparaat, hoe ga je dan te werk?bobbee schreef: zo 14 mei 2023, 23:28 Eventueel...
https://www.thingiverse.com/thing:3871106/apps
https://www.thingiverse.com/thing:3985928
https://www.thingiverse.com/thing:4105203
| ECM Synchronika | Kwast | Water | Rennie | Harkje | Niche Zero|
948Even op marktplaats zoeken naar iemand in de buurt bij jou die het zijn diensten aanbied tegen betaling. Er zit er zelfs 1 in Emmen of all places...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
949Marktplaats, daar had ik nooit aan gedacht om daar diensten te zoeken, dank! Emmen…dat is om de hoek.
| ECM Synchronika | Kwast | Water | Rennie | Harkje | Niche Zero|
950Zou eerst toch in Haren checken!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’