Over het verbruik van onze LMLM kan ik me echter niet druk maken. Ik wil het ook niet weten.
Er zijn grenzen.

Heet niet voor niets stasdverarming! Maar bijna onmogelijk om er afscheid van te nemen.manduca schreef:Geen gas hier. Wel stadsverwarming. Maar daar zitten de kosten vooral in de vaste lasten (want het moet natuurlijk niet goedkoper worden dan wat gas worst case zou kosten…..cremalover schreef:Met twee klasse A bespaar je wel weer gas met de verwarming van het huis.manduca schreef: do 31 aug 2023, 22:01 Twee londinia en klasse A versterkers. Helaas geen dak voor zonnepanelen…..
Koken jullie op gas of electra?bobbee schreef:Ik maak mij niet meer zo druk sinds de paar zonnepaneeltjes op het dak liggen en saldering nog kan...
Gezin van 5 personen met computers, koffie branden, brood bakken en alles erop en eraan.
Gas maar ook vaak airfryer, stomer en slowcooker.mloes schreef:Koken jullie op gas of electra?bobbee schreef:Ik maak mij niet meer zo druk sinds de paar zonnepaneeltjes op het dak liggen en saldering nog kan...
Gezin van 5 personen met computers, koffie branden, brood bakken en alles erop en eraan.
Maar ook komt er vocht vrij bij koken, heel veel damp en dat kost meer energie om de lucht te verwarmen dus niet vergeten te ventileren mocht je daar nog niet aan hebben gedacht.omeCo schreef:Inductie, dus stroom. Electra. Geen gas.
Frans schreef eens dat je espressomachine ook een beetje je huis verwarmt. Didd en gedachte koester ik. En het klopt ook. Als ik kook, stijgt de temperatuur in de kamer (open keuken) en blijft de cv een poosje uit.
Zit jij mijn ideale wereld een beetje te verstoren….bobbee schreef:Maar ook komt er vocht vrij bij koken, heel veel damp en dat kost meer energie om de lucht te verwarmen dus niet vergeten te ventileren mocht je daar nog niet aan hebben gedacht.omeCo schreef:Inductie, dus stroom. Electra. Geen gas.
Frans schreef eens dat je espressomachine ook een beetje je huis verwarmt. Didd en gedachte koester ik. En het klopt ook. Als ik kook, stijgt de temperatuur in de kamer (open keuken) en blijft de cv een poosje uit.
Speciaal voor jou;omeCo schreef:Zit jij mijn ideale wereld een beetje te verstoren….bobbee schreef:Maar ook komt er vocht vrij bij koken, heel veel damp en dat kost meer energie om de lucht te verwarmen dus niet vergeten te ventileren mocht je daar nog niet aan hebben gedacht.omeCo schreef:Inductie, dus stroom. Electra. Geen gas.