Nee, moet ik ook nog doen, moet als geboren en getogen Rotterdammer al die specialtyshops wat meer gaan bezoeken. Het moet bij mij in ieder geval anders, nog geeneens beter dan de brandingen van het Hoofdkwartier zijn. Het gaat mij dan om de prijs kwaliteit. Ik vermoed dat die sommige specialty branders in Rotterdam aan de prijs zijn. Is ook niet erg, maar ik moet dan wel het prijsverschil qua smaak ervaren aan de hand waarvan ik dan eea begrijpelijk vind. Maat ga zo ff kijken bij Shokunin, wat bestellen wat mij lekker lijkt, en dan posten wat ik ervan vind. Ja , voor wat hetMoreno schreef:Logisch! Dat zou ik ook niet doen. Ik was er op een doordeweekse dag. Toen stond er iig geen rij.gilleko B. schreef: za 15 jun 2024, 11:52 Gevonden, okee hippe zaak en allemaal hippe youngsters,staat een rij voor, ga dat niet ik niet en nooit doen voor een espresso.Ga wel een keer door de weeks.
️
De Rwanda bevalt overigens goed. Komt overeen met de tastenotes (full bodied, fruit bomb).
Heb jij toevallig al ervaringen met shokunin koffie (dune café in Rotterdam)? Schijnt volgens mijn collega’s ook een aanrader te zijn.
waard is, tis altijd persoonlijk. Bakkie aan de Hoogstraat bij Giraffe is ook leuk. Hun branderij zit nu in een nieuwe bedrijfspand nabij de Ratelaarweg, Dotterbloemstraat. Moest er onlangs voor mijn werk heen, en rook de koffie geur terwijl ik in het veld stond, was hemels die
lucht. OK Shokunin dus
️