Koffietesters gezocht (voor een brander uit Denemarken)

1
Hoi allemaal.

Via Instagram kwam ik in contact met Michael Mikkelsen. Een jongeman uit Denemarken die een micro branderij heeft en specialty coffee brand.

Hij zoekt mensen die het leuk vinden om zijn koffie te testen. Let op: het is een blend bestaande uit 80% Tanzania en 20% robusta. Ik heb zijn oproep hieronder toegevoegd.

Mocht je het leuk vinden om ook zijn koffie te proberen, stuur hem dan even rechtstreeks via Instagram een berichtje , of stuur mij even een berichtje met je naam, adres, email en telefoonnummer. Dan geef ik dat aan hem door. In totaal zoekt hij 20 testers. Zodra hij genoeg test geïnteresseerden heeft brand hij de koffie en stuurt deze naar ons op

(Ik hoop dat ik dit hier mag plaatsen. Anders laat maar weten)
Laatst gewijzigd door Rosanne op ma 06 jan 2025, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker
Bijlagen

Re: Koffietesters gezocht (voor een brander uit Denemarken)

2
Rosanne schreef: ma 06 jan 2025, 22:39 Hoi allemaal.

Via Instagram kwam ik in contact met Michael Mikkelsen. Een jongeman uit Denemarken die een micro branderij heeft en specialty coffee brand.

Hij zoekt mensen die het leuk vinden om zijn koffie te testen. Let op: het is een blend bestaande uit 80% Tanzania en 20% robusta. Ik heb zijn oproep hieronder toegevoegd.

Mocht je het leuk vinden om ook zijn koffie te proberen, stuur hem dan even rechtstreeks via Instagram een berichtje , of stuur mij even een berichtje met je naam, adres, email en telefoonnummer. Dan geef ik dat aan hem door. In totaal zoekt hij 20 testers. Zodra hij genoeg test geïnteresseerden heeft brand hij de koffie en stuurt deze naar ons op
Afbeelding

(Ik hoop dat ik dit hier mag plaatsen. Anders laat maar weten)
Afbeelding
Klinkt leuk. Zou wel mee willen doen. Heb alleen geen Insta ja ik weet t een van de weinige van mijn leeftijd. Ik stuur je ff een PB
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart