Re: Latte art fotos
1771Niet zelfde niveau? Ik zie geen verschil. Supermooi!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Ja kutbeesten zijn hetbobbee schreef:We zullen doorgaan...
Blijft lastig ding.
Proficiat, mooi en mooi diploma! Waar kan je dat soort diploma's behalen?mr Blanc schreef:Nog lang niet op t niveau van de heren hier maar net mn sca intermediate barista cursus gehaald met deze latte art! Heb door de cursus wel meer finesse gekregen en ben wel enthousiast over t resultaat
Zonder SCA Bobbee, maar zo'n diploma,bobbee schreef:
Back to basic.
Ik ben bij Giraffe Coffee geweest (vlak bij jou) als je niet in de horeca zit wss weinig nieuws wat je er leert maar ik vond t een erg leuke cursus! Was de enige zonder horeca ervaring maar meeste kennis had ik al wel! Vooral t praktijk en ook cuppen etc is gewoon heel leuk!gilleko B. schreef: vr 18 apr 2025, 22:50Proficiat, mooi en mooi diploma! Waar kan je dat soort diploma's behalen?mr Blanc schreef:Nog lang niet op t niveau van de heren hier maar net mn sca intermediate barista cursus gehaald met deze latte art! Heb door de cursus wel meer finesse gekregen en ben wel enthousiast over t resultaat
️
In schiebroek zit de brander! Het cafe zit in de hoogstraat en daar is ook de cursus in de kelder! Toffe ruimte er voor! Geen fietszaak btw erbij wel wat kunst hangt er in de zaak. Mocht je voor wen cursus gaan raad ik de intermediate barista of cup cursus aan voor filter…de andere zijn voor jullie echt niet relevantgilleko B. schreef: zo 20 apr 2025, 10:54 Leuk hoor, fiets er wel eens langs, ze zitten al een tijdje in een nieuw bedrijfspand in Hillegersberg Schiebroek. Aan de Hoogstraat in het centrum hebben zij een koffie / fiets zaakje. Zal eens op de site kijlen welke cursussen je allemaal kunt doen.
️
Haal mijn bier bij Karremans verder opmr Blanc schreef:In schiebroek zit de brander! Het cafe zit in de hoogstraat en daar is ook de cursus in de kelder! Toffe ruimte er voor! Geen fietszaak btw erbij wel wat kunst hangt er in de zaak. Mocht je voor wen cursus gaan raad ik de intermediate barista of cup cursus aan voor filter…de andere zijn voor jullie echt niet relevantgilleko B. schreef: zo 20 apr 2025, 10:54 Leuk hoor, fiets er wel eens langs, ze zitten al een tijdje in een nieuw bedrijfspand in Hillegersberg Schiebroek. Aan de Hoogstraat in het centrum hebben zij een koffie / fiets zaakje. Zal eens op de site kijlen welke cursussen je allemaal kunt doen.
️