Wij zitten al een tijdje met een probleem met onze De Longhi ECAM 25.462.B. We drinken vaak cappuccino. Nu lukt het altijd om 1 kopje te zetten zonder problemen. Echter het 2e kopje geeft alleen maar stoom ipv melk. Ook als we dan warme melk proberen te zetten dan komt er alleen stoom uit. Als we dan 15 min wachten dan lukt het vaak wel weer om cappuccino te zetten. Iemand een idee waar dit door kan komen?
Alvast bedankt.
Re: 2e kopje cappuccino alleen stoom
2Het lijkt er op dat de melkboiler veel te heet wordt! Zelfs als ik alleen het apparaat aanzet en nog geen koffie zet dan wordt hij gloeiend heet.
Iemand misschien een idee hoe dit op te lossen? Zou een nieuwe boiler dit verhelpen of zit er ergens een temperatuursensor die stuk zou kunnen zijn?
Iemand misschien een idee hoe dit op te lossen? Zou een nieuwe boiler dit verhelpen of zit er ergens een temperatuursensor die stuk zou kunnen zijn?
Re: 2e kopje cappuccino alleen stoom
3Ik weet niet maar volgens mij bestaat een melkboiler niet.
Op het forum zijn maar een paar mensen die iets weten van super volautomaten. Ik kan je er niet mee helpen, sorry.
Op het forum zijn maar een paar mensen die iets weten van super volautomaten. Ik kan je er niet mee helpen, sorry.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!