Re: Maakt Weber een grap?

2
Nee hoor. Het product bestaat al 2 jaar, Lance Hendrick heeft zelfs een review gemaakt. Zo exclusief en alleen made to order.

[youtube]https://youtu.be/HeFLUIpEhwk?si=Ll198cE_p-s4HkJB[/youtube]

Periode rond deze datum is denk ik puur toeval. Ik ben in ieder geval al aan het sparen en de verkoop van mijn linker nier staat gepland voor over 5 weken.
Londinium R - Option-O P80 - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

6
Hk87 schreef: do 26 feb 2026, 08:36 Besteld!
Serieus? Ik ging er vanuit dat jij ook een grap maakte, maar dan heb je het wel ver doorgevoerd, met het plaatsen van een bon en in de webshop is hij niet meer op voorraad.
Quickmill 820 met 9 bar OPV en precisie filterbakje mod - Quamar T80 met single dose bellows en doserless mod - V60 - Aeropress - Delter Press - Handpresso - I-Roast 2 met verlaagd vermogen mod - Tonino

8
fob schreef: do 26 feb 2026, 09:40
Hk87 schreef: do 26 feb 2026, 08:36 Besteld!
Serieus? Ik ging er vanuit dat jij ook een grap maakte, maar dan heb je het wel ver doorgevoerd, met het plaatsen van een bon en in de webshop is hij niet meer op voorraad.
Nee joh🤣

Ik ben best gek maar niet zover heen 😁
Lelit Bianca V3 - KafaTek MC6
Pre-order Bookoo Motto Omni80

9
Pfoeh! 😅 Ik was al bang dat we moesten ingrijpen met curatele ofzo.
Quickmill 820 met 9 bar OPV en precisie filterbakje mod - Quamar T80 met single dose bellows en doserless mod - V60 - Aeropress - Delter Press - Handpresso - I-Roast 2 met verlaagd vermogen mod - Tonino