Nee klopt, maar voor overige vakantiegangers is het goed en zijn er blij mee. Ik neem voor mijzelf een andere boon en maak er zwart meebobbee schreef:Maar, een aeropress is geen espresso brouwer. Ik drink de koffie eruit als zwarte filterkoffie.

Nee klopt, maar voor overige vakantiegangers is het goed en zijn er blij mee. Ik neem voor mijzelf een andere boon en maak er zwart meebobbee schreef:Maar, een aeropress is geen espresso brouwer. Ik drink de koffie eruit als zwarte filterkoffie.

Leuk inderdaad om samen te delen en mooie spullen aangeschaftgilleko B. schreef:Mijn zoon heeft ook het virus, zoëven bij hem neergezet. Hij heeft het zelf bij de Koffiekompaan uitgezocht. Papa kan straks ook even klooien. Erg leuk zo'n gemeenschappelijke deler tussen vader en zoon.️

Wat gaaf! Heb je hem geholpen met uitkiezen?gilleko B. schreef:Mijn zoon heeft ook het virus, zoëven bij hem neergezet. Hij heeft het zelf bij de Koffiekompaan uitgezocht. Papa kan straks ook even klooien. Erg leuk zo'n gemeenschappelijke deler tussen vader en zoon.️
Nou Bobbee, ik heb hem vrijgelaten in zijn keus, alleen op zijn vragen gereageerd. Budget gebonden, dus 1 met een warmtewisselaar, waggelen tussen Profitec, Lelit en Rocket. Die laatste vond hij het mooist. De maler heb ik uitgezochtbobbee schreef:Wat gaaf! Heb je hem geholpen met uitkiezen?gilleko B. schreef:Mijn zoon heeft ook het virus, zoëven bij hem neergezet. Hij heeft het zelf bij de Koffiekompaan uitgezocht. Papa kan straks ook even klooien. Erg leuk zo'n gemeenschappelijke deler tussen vader en zoon.️

Vet cool!bobbee schreef: wo 11 mar 2026, 22:59 Heel leuk! Hij heeft natuurlijk al ervaring met de LMM en Etzmax.

Daar had ik nog niet aan gedacht. Bonenverkeer gaat vooralsnog 1 kant op.Joste schreef:Heel leuk en een hele mooie set. Dat geeft inderdaad een extra band. En nu maar lekker bonen gaan uitwisselen.

Terug naar “Leuk en interessant”