Beetje pittig maar toch heerlijk zacht en niet bitter. Precies lekker voor mij.

Dit! Dat lekker vinden en genieten, daar gaat het dus allemaal om!Frup schreef:Vanmorgen een heerlijke dubbele cappuccino van donker gebrande Brazil bonen (van LR). 21gr in, 41gr uit. Met volle melk van de bio boer in de buurt.

Inmiddels worden (vrijwel) alle bonen gebrand op de IMF. Heb jij daar in smaak, kleur, geur of anderszins iets van gemerkt?
Lastig te zeggen zonder ze naast elkaar te vergelijken. Helemaal met cappuccino.omeCoffee schreef: do 26 mar 2026, 09:26Inmiddels worden (vrijwel) alle bonen gebrand op de IMF. Heb jij daar in smaak, kleur, geur of anderszins iets van gemerkt?Frup schreef:Vanmorgen een heerlijke dubbele cappuccino van donker gebrande Brazil bonen (van LR). 21gr in, 41gr uit. Met volle melk van de bio boer in de buurt.

Jammer, dan kun je er geen pijl op trekken als je de eigenaar niet kent.Rosanne schreef:Er staat geen branddatum op. Maar van deze batch weet ik dat hij vers is aangezien ik contact heb gehad met de eigenaar Bram. Ik koop het via de eigen website van paso paso of via koffiekenner
️