Leuk hoor! Mooie keuzes ook. Vooral de maler is super.
Ben wel jaloers hoor, mijn nageslacht zijn gemberthee met dille afdronk drinkers.
Nu lekker samen koffies uitzoeken en ruilen, erg leuk.
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
2012Dank voor de leuke reacties, zal op enig moment nog wat verslag doen over de molen!! Zal deze thread niet vervuilende en zal daar een apart draadje van aanmaken.
️
️Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
2013Voor mijn zoon de weegschaal Bookoo Themis Mini gekocht €109 inclusief verzendkosten. Iets minder instelmogelijkheden dan bij de Acaia Lunar, maar doet er verder niet voor onder. Erg accuraat en gevoelig. Je kunt er mooie accessoires bij kopen en aansluiten op bijvoorbeeld een E-61 broeikop. Vervolgens kan je een app downloaden waarop je van alles kunt aflezen en instellen. Acaia Lunar kost nu€ 309. Dus bijna 3 keer zo veel. De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik de Lunar al 7 jaar in bezit heb en in die tijd werkt het nog subliem. 1 keer de accu moeten vervangen. Wil de GBW kwaliteit nog eens vergelijken tussen de Etzmax en de Eureka Libra. Even tijd voor maken.
️

2014Hij is wel stukje kleiner toch dan de Lunar?
Ik heb zelf een weegschaaltje van mhw-3bomber gekocht omdat de Lunar wat vage dingen ging doen. Werkt nu weer goed trouwens.
Maar die mhw-3bomber weegschaal is ook heel netjes, wordt ook nog eens geleverd MET travel case! Ongelofelijk als je vergelijkt met de Lunar.
Deze is het :
https://a.aliexpress.com/_EQT7hGM
Ik heb zelf een weegschaaltje van mhw-3bomber gekocht omdat de Lunar wat vage dingen ging doen. Werkt nu weer goed trouwens.
Maar die mhw-3bomber weegschaal is ook heel netjes, wordt ook nog eens geleverd MET travel case! Ongelofelijk als je vergelijkt met de Lunar.
Deze is het :
https://a.aliexpress.com/_EQT7hGM
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
2015Met je eens Bobbee. 7 jaar geleden was er geen gelijkwaardige concurrentie met de weegschalen van Acaia, maar nu. Die Bookoo doet het heel goed, dit is de kleinste maar voor de grootte van de lekbak van de Rocket Appartemanto komt dat heel goed uit. De app en randapparatuur bij deze weegschaal vormt een wezenlijk toegevoegde waarde tov de Lunar. Als ik nu voor de keus zou staan kocht ik een Bookoo.
️
️Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
2016Mooi hoor! Die Bookoo krijgt hele goede recensies! Misschien wel aflopende zaak voor Acaia, hoelang gaan ze het nog volhouden met deze concurrentie en hun belachelijk hoge prijzen.
Ik heb dus 2 Lunar waarvaan 1 echt de speaker kapot is en de ander nog wel piept maar niet meer zoals het was. Kwestie van tijd dus voordat die de container in kunnen, bij mij dus niet zolang volgehouden als bij jou. Waar het door komt? Geen idee, ze worden gebruikt voor koffie zetten.
Ik heb dus 2 Lunar waarvaan 1 echt de speaker kapot is en de ander nog wel piept maar niet meer zoals het was. Kwestie van tijd dus voordat die de container in kunnen, bij mij dus niet zolang volgehouden als bij jou. Waar het door komt? Geen idee, ze worden gebruikt voor koffie zetten.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
2017Leuk kopje made in Turkije.
En de Next Level Pulsar die mij heel goed bevalt naast de andere brewers.