Dank voor jullie advies en ervaringen zover!
Ik heb de ruimte tussen het aanrecht en de keukenkastjes gemeten en deze is ca. 46 cm. Dus volgens mij gaat de Super Jolly niet werken...
Maar nog belangrijker, ik heb na veel wikken en wegen besloten dat
het een doserless molen gaat worden!
Voornamelijk uit praktische overwegingen en de ervaringen van anderen op zowel dit forum als op andere fora die goede ervaringen met de Mini E hebben. Met name de reacties van mensen die eerst de doser Mini hadden en naar de Mini E zijn overgestapt en zeggen dat ze geen verschil in de cup kunnen merken heeft voor mij de doorslag gegeven.
Maar... (je wist dat er een maar aan zat te komen) Door het lezen van de reactie en andere topics ben ik wel aan het twijfelen gebracht of het inderdaad wel de Mini moet worden...
Huh? Ja, ik zal het uitleggen.
De Macap M4D was al eerder afgevallen omdat ik daar teveel wisselende verhalen en reviews over hoor/lees over wel of niet klonteren en hij is duurder dan de Mini. Niet veel maar dat maakt de keuze weer iets eenvoudiger.
Maar door het lezen van de vele positieve reacties over de Compak K-3 Touch is deze toch weer op de voorgrond gekomen. Deze is echt een stuk goedkoper dan de Mini E en ik vraag me door de reacties en het lezen van andere topics af hoeveel beter de Mazzer Mini E is dan de Compak K-3 voor die ca. 200 Euro extra...
Blijft een heel lastig verhaal...
Ik neig ondanks het prijsverschil toch naar de Mazzer Mini E. Hij heeft grotere maalschijven en een iets krachtigere motor.
Maar ook deels door mijn - wellicht volledig onterechte - gevoel dat de Compak met het grote prijsverschil toch ergens op moet inleveren? Maar is dit wel zo?
Dus mochten jullie nog tips hebben aangaande de keuze tussen Mini E en de K-3, heel graag!
Heeft iemand ervaring met de K-3?
Of heeft iemand die voor dezelfde keuze gestaan? Welke molen heb je toen gekozen en waarom niet de ander?
Alle feedback is welkom! Thanks!