Re: Nieuwe machine/maler, betrouwbaarheid vereiste

43
kim73 schreef:Was benieuw of je voor een budget van 1000 euro (totaal voor maler en machine), een systeem kan aanschaffen dat beter is dan de Nespresso en waar ook geen gigantische learning curve is. Mijn vrouw wil niet te veel inleveren op het Nespresso gemak.

Zal ik de Nespresso machine houden
Erbij houden, zowel de Nespresso als de echtgenote.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

46
Ik heb voordat ik mijn huidige mchine kocht heel wat fimpjes afgekeken en als er een dual boiler machine is die simpel en degelijk in elkaar zit en goed servicebaar is dan is het Profitec700 / ECM Synchronika (zelfde machine van binnen). Welgeteld één solenoide driewegklep (voor de autofill van de stoomboiler) in het hele aparaat. Alles erg toegankelijk en elektronica is helemaal afgeschermd in een speciaal compartement aan de zijkant van de machine.
Espressomachine: Linea Mini, Malers: etzMAX, Comandante

49
Verzenden kost hooguit een week dus elke goede brander die vers levert kun je kiezen. Zou totaal geen problemen moeten geven. Er zijn genoeg abonnementen van branders in de wereld die over de hele wereld verzenden. Is alleen iets duurder in de verzendkosten.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60